GEMPAK ! BAHAGIAN PUNGGUNG TASHA SHILA ‘MENONJOL’ , DIKATAKAN ‘ORIGINAL’?

(6 GAMBAR) BAHAGIAN PUNGGUNG ‘MENONJOL’, TASHA SHILA NAFI PAKAI ‘PADDING’?

Rata-rata artis dan seleberiti yang menghadiri Anugerah Meletop Era (AME) sebelum ini mencuri tumpuan. Bukan nama Neelofa saja yang berjaya mencuri tumpuan ramai ketika berlangsungnya anugerah tersebut dengan pakaian peliknya, namun pelakon cantik manis, Tasha Shilla turut dikritik sesetengah pihak di luar sana berhubung tub*h b*dannya yang dikatakan tak ‘original’?



Memetik sumber, t*buhnya yang kelihatan sangat men*njol lebih-lebih di bahagian pungg*ng telah membuatkan peminatnya mengatakan dia menggenakan p@dding untuk menunjukkan tub*hnya yang cantik itu.

Mengulas mengenai perkara itu, Tasha menjelaskan, “terpulanglah orang nak cakap apa. Apa yang ada di b*dan saya memang original sebab saya selalu amalkan senaman. Saya tak perlukan p@dding”.



“Kalau orang kat luar sana nak bentuk b*dan macam saya, pergilah buat senaman. Kawan saya, Sakinah pun dah buat kelas senaman, boleh ikut serta untuk miliki b*dan yang cantik dan sihat,” katanya yang dipetik Ohbulan.Dalam pada masa yang sama, pelakon berusia 27 tahun ini juga dilihat semakin terbuka mempamerkan hub*ngan mesr@nya dengan peninju Muay Thai yang dikenali sebagai Hans apabila hadir ber peg*ngan tangan di red carpet anugerah tersebut.

Namun jelas Tasha, dia lebih selesa memanggil lelaki tersebut sebagai kawan lelaki yang paling rap@t. Jom layan beberapa keping lagi gambar Tasha yang meletop!