Bagi Kaum lelaki Pasti Menyunkai Saiz P@yud@r@ XXXL Tapi Lain Plak ! Malu dengan saiz aset..



Saya berumur 24 tahun dan pada tahun hadapan saya akan berkahwin. Berat saya 51kg dan ketinggian 158 sentimeter. Walaupun saya berumur 24 tahun, saya berasa sangat malu kerana p@yud@r@ saya sangat kecil.

Saya tahu kebanyakan lelaki tertarik dengan rupa paras dan bentuk badan seseorang perempuan. Saya segan selepas berkahwin nanti suami akan mengkritik mengenai saiz p@yud@r@ saya yang sangat kecil.

Apakah cadangan atau nasihat puan? Adakah cara untuk membesarkan sedikit saiz p@yud@r@ secara semula jadi tanpa mengambil sebarang pil? Ini kerana saya takut ubat-ubatan boleh mendatangkan kesan negatif seperti kanser p@yud@r@.

Stella,

Kuala Lumpur.


Berhati-hati dengan ubat mahupun produk membesarkan p@yud@r@ kerana ia mungkin mengandungi h0rm0n yang boleh merangsang kanser p@yud@r@. Anda perlu mendapatkan pemeriksaan dan saringan doktor terlebih dulu.

Adakah anda mengalami kitaran haid yang teratur? Bagaimanakah dengan jumlah pendarahan haaid anda? Ini mungkin dapat memberi maklumat tambahan punca p@yud@r@ anda kecil.

Dalam kebanyakan kes, tiada keabnormalan didapati, saiz p@yud@r@ lebih berkait dengan keturunan. Apa pun, perkembangan sepenuhnya p@yud@r@ dapat diketahui atau dilihat apabila anda hamil kelak akibat rangsangan hormon kehaamilan.

Pengeluaran susuu badan juga tidak bergantung kepada saizp@yud@r@. Ini diharap dapat melegakan sedikit kebimbangan anda.