Video : 'Raja Bomoh VIP' Ibrahim Mat Zin Nak Tampar KJ Macam Buaya

VIDEO: Bomoh Sewel Ibrahim Mat Zin Nak Tampar KJ Macam Buaya
Ramai berasa kurang senang dengan tindakan Bomoh VIP atau Ibrahim Mat Zin yang melakukan ritual pelik di KLIA tempoh hari kerana ia dianggap memalukan negara.
Salah seorangnya adalah Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin (KJ) yang meluahkan perasaan tersebut menerusi Twitter.
kj3 kj2
Rupa-rupanya, tindakan KJ ini telah mendatangkan kemarahan Ibrahim apabila mengetahuinya.
Justeru, Ibrahim memberi amaran mahu mengambil tindakan terhadap KJ termasuk menyaman sebanyak RM100 juta dan bertemu dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk memprotes tentang pemilihan KJ sebagai menteri.
Menyifatkan KJ sebagai budak baru yang mencari publisiti menggunakan namanya, Ibrahim turut mencabar KJ agar meletak jawatan sebagai menteri dan berlawan dengannya.
“Saya tampar dia macam buaya baru tahu. Dia cakap kurang asam, biadap,” tutur Ibrahim dalam satu rakaman video yang dimuatnaik di YouTube sejak semalam.  
Menurut Ibrahim, dia tidak takutkan KJ malah sudah berpengalaman menentang lima menteri sebelum ini.
Dalam pada itu, tinjauan Mynewshub di Twitter KJ mendapati cabaran Ibrahim ini disambut Ahli Parlimen Rembau tersebut secara sinikal.
Buktinya, KJ memuatnaik link video yang memaparkan cabaran Ibrahim untuk menampar dirinya dengan ucapan “Video Raja Bomoh Tampar VIP. Enjoy” dan “Raja Bomoh VIP nak tampar saya cam kokedai”.
kj1
kj
- REM RAMZI