Koleksi Awek-Awek Melayu Terlampau Dengan Gambar Dan Artikel ini mengandungi 18xxx


Zaman kian berubah, budaya terus hanyut dibawa arus permodenan yang deras bersama kelodak masyarakat yang telah terkena magis kuning dari barat. Tanpa disedari agama telah ditinggalkan jauh menerusi persimpangan yang dikaburkan dengan materialistik di samping hawa nafsu terus disajikan dengan hiburan yang melampau.
Kita tidak perlu menunggu terlalu lama untuk melihat hasil daripada magis kuning barat ini kerana semuanya berada disekeliling kita. Lihatlah golongan remaja pada hari ini, kodeks mereka cukup kompleks dan tindakan mereka semakin ekstrim dengan minda yang telah dikurung oleh penjara yang tidak akan dapat dilihat oleh mereka dengan mata kasar namun hanya dapat dilihat dari mata hati. Pelbagai disleksia timbul, namun perkara tersebut hanya didedahkan tetapi tidak dicegahkan.



Di sini beberapa kompilasi gambar yang Pensel Petik telah petik daripada media sosial, blog-blog, dan pelbagai lagi medium yang melambangkan magis budaya kuning dari barat ini sudah mentadbir generasi kita dan mengundah gulanakan mahligai iman di dalam diri setiap mereka..

























































P/S: Inilah dia, kebejakan akhlak dikalangan remaja. Kami mendedah, anda mencegah. Mulakan langkah pertama, cegah diri sendiri sebelum anda mencegah yang lain.