Lelaki Mengamuk "Rabak" Bikini Kekasih, Habis Semua Yang Tersembunyi Tersembonjol Nampak





Sekeping gambar menunjukkan seorang lelaki yang sedang marah bertindak mengoyakkan bikini seorang wanita yang dipercayai teman wanitanya, ketika sesi pengambaran peserta ratu cantik sedang dijalankan telah hangat diperdebatkan di forum-forum online di China.


Seorang lelaki yang tidak dikenali itu dengan tidak semena-mena meluru masuk ke dalam studio ketika rakaman sedang berlangsung.


Dia kemudiannya mula mengherdik dan memarahi kepada salah seorang wanita, 'Apa yang kamu sedang buat ini?'


'Siapa yang izin kan kamu datang ke sini? Bukankah kamu sepatutnya sedang berada di tempat kerja sekarang?'


Lelaki itu kemudiannya hilang pertimbangan dan bertindak ganas dengan menarik pergelangan tangan sambil menampar muka teman wanitanya itu.


Hos wanita yang berada di situ cuba meleraikan pergaduhan itu juga turut ditolak dengan kasar oleh lelaki tersebut.


Paling mengejutkan apabila lelaki itu cuba menanggalkan bikini dan menarik skirt teman wanitanya ke bawah. Mujurlah tidak semuanya terdedah, dan beliau berkata dengan kuat, 'Biarkan semua orang tengok!'


Wanita itu kemudiannya dilihat terjatuh hingga menyebabkan payudaranya tersembul terkeluar.


Sebelum beliau meninggalkan tempat itu, lelaki terbabit dilihat membaling sesuatu ke atas meja sambil menjerit, 'F**k your mother!'


Beberapa orang pengunjung forum online itu memberi komen bahawa wanita tersebut seperti biasa dilihat di kaca TV. Ada yang mula cuba meneka nama wanita itu, 'Bukankah itu Bai Jing (白静) pelakon di dalam Fall in Love (爱情连连看) [a dating show]?


Salah seorang pula menulis, 'Semua itu jelas hanya lakonan semata-mata, ianya terlalu nyata! sekadar nak cari populariti murahan!'


Boleh jadi juga dengan pendapat dan pandangan yang diberikan kerana waktu itu sepatutnya terdapat pengawal keselamatan yang akan mengawal keadaan, dan lebih menghairankan, bagaimana jurukamera itu boleh mengambil gambar setiap aksi yang terjadi tanpa sebarang gangguan terutamanya dari lelaki sebentar tadi!