Cerita 18sx - Norhayati Buntot Lebar, Perwatakan Riang Sungguh Orangnya

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.




kisah ini dihantar pada 13.3.2014 oleh Romi KL
Sudah melebihi 8 bulan, lubang cipap dan punggong besar lebarnya Norhayati telah aku setubuhi. Jika dahulunya, lubang cipap Yati begitu sempit jika dibandingkan dengan apamnya yang begitu tembam dengan badannya yang agak gemuk serta lubang juburnya yang tidak pernah dijolok oleh suaminya tetapi kini kedua-dua lubang tersebut telah menjadi begitu luas disebabkan lubang2 tersebut kerana ditutuh kerapkali dengan batang besar panjang aku. Keadaan apamnya juga kini makin mengelembong manakala bontotnya menjadi bertambah-tambah besar lebar. Tak cukup dengan itu, kekadang kedua-dua lubang saudara perempuan aku ini aku sumbatkan jiga dengan kedua2 belah tangan aku. Maka tidak hairanlah kenapa kedua2 lubang nya menjadi begitu luas sekali. Batang suami nya adalah terlalu kecil dan pendek maka tidak hairan lah lubang cipap bini dia masih sempit walaupun sudah lama berkahwin.

"Ati, abang nak tanya kamu sikit. Suami kamu perasan tak yang apam dan punggong Ati kini telah mengembang dan lubang cipap Ati sekarang amat luas sekali, dia tau tak yang abang selalu saja menutuh cipap dan lubang jubur Ati? Kedua2 belah tetek Ati juga kini amat besar melayut " tanya aku pada Norhayati satu hari. Dia menjawab,

"Dah lama dulu lagi dia perasan dan tanya Ati kenapa apam Ati kini terlalu tembam lebar dan mengelembong pula dan lubang cipap Ati makin luas. Ati kata biasa lah sebab Ati badan gemuk mesti apam Ati ikut tembam lebar mengelembong sekali. Lubang cipap Ati luas sekarang ini kerana suaminya jarang2 sangat menutuhnya maka Ati apabila setim sangat, Ati masukkan jari2 dan pergelangan tangan Ati sedalam-dalam nya dalam lubang Ati sampai cipap Ati kemut berkali2 sampai Ati puas. Ati juga kerap meramas tetek Ati itu sebab jadi bertambah-tamah besar sangat sekarang."

"Abis tu sekarang laki Ati selalu tak jolok lubang apam Ati? tanya aku lagi. Ati berkata lagi,

"Sejak 8 bulan ni, dia main apam Ati baru 3 kali saja sebab katanya dia jolok pun tak terasa apa2 lagi, tak sedap sebab lubang burit Ati terlalu luas dan apam Ati juga terlalu tinggi mengelembong. Jadi batang pelir nya yang lebih kurang 4 inci panjang tu, walaupun ditekan abis tapi masuk nya tak sampai setengah dalam lubang burit Ati.
Dia kata tak puas dan tak mahu menutuh lubang apam Ati lagi. Tapi Ati pun tak kisah sebab apam Ati boleh makan batang abang yang amat besar dan panjang. Baru lah rasa puas penuh sendat dalam lubang burit Ati. Dengan batang laki Ati, Ati tak pernah mengemut tapi bila burit Ati ditutuh dengan batang abang, cipap Ati akan mengemut tidak kurang 7 atau 8 kali sekali kita main. Ati masih ingat lagi yang satu malam Abang tidur kat rumah Ati, abang telah menutuh lubang burit dan lubang bontot Ati mula jam 9 malam sampai jam 2 pagi. Ati rasa lubang puki Ati mengemut tidak kurang daripada 30 kali dan masa abang sumbat lubang jubur Ati pulak, Ati mengemut lagi sampai lebih daripada 15 kali. Air mani abang penuh satu badan Ati. Lepas tu abang tutuh pula celah tetek besar Ati. Yang paling Ati tak tahan bila batang butuh abang yang besar dan panjang tu, abang sumbat dalam mulut Ati sampai Ati rasa cam tak boleh bernapas dan semua air mani yang abang pancut dengan banyak terpaksa Ati telan semua kerana tak boleh keluar dari mulut tekak Ati kerana batang abang terlalu sendat dalam rongga tekak Ati. Puas betul Ati rasa sampai esok nya Ati tak boleh bangun terlalu letih terpaksa amil cuti. Sampai pagi sisa air mani abang masih keluar dari lubang apam dan jubur Ati. Dua ari lepas tu, abang tutuh lagi semua lubang Ati sampai Ati demam dua ari".

"Kalau malam ni abang henjut lagi apam tembam Ati dari jam 7 malam ni sampai 12 malam nanti Ati nak tak. iar apam Ati jadi tambanh bengkak kembang dan pancut satu badan Ati dengan air mani abang. Biar Ati pengsan sampai esok pagi. Nak? tanya aku.

"Abang buat lah apa yang abang suka, sampai Ati buncit pun takpa, sedap punya pasal. Buka senang nak dapat batang butuh yang sungguh besar dan panjang macam ni" jawab Norhayati.

Maka malam itu aku dan Ati bersetubuh lagi hingga lewat tengah malam. Puas memancutkan benih aku bebelas2 kali dalam lubang puki nya, lubang mulut nya pula menjadi sasaran sehingga tidak kurang daripada 8 kali aku memuntahkan benih aku dalam mulutnya yang semua terpaksa ditelan hais oleh Norhayati. Tetek nya juga aku hisap dan ramas tarik sepuas2 nya dan aku pasti dalamasa sebulan dua lagi ukuran teteknya akan membesar sekurang2nya menjadi saiz 52D. Puas etul aku rasa dapat menutuh bini orang dan dia juga sangat mengharapkan sekiranya dapat, terutama lubang pukinya disumbat pada setiap hari.

bersambung.......