TAK PUAS DENGAN ANAKNYA, KEKASIH 17 TAHUN - IBU MERTUA PLAK DITIDURINYA !


TAK PUAS DENGAN KEKASIH 17 TAHUN,IBU MERTUA DITIDURI!-seorang remaja perempuan yang sudah tamat sekolah ini mengaku telah mengadakan hubungan seks dengan kekasihnya bernama Ariadi (20) hingga hamil.
Lebih parah, Ariadi pula telah menjalin hubungan sulit dengan ibu kandung DMS. tidur dengan gadis cantik

Setelah mengetahui kekasihnya itu juga meniduri ibunya, DMS melaporkan kejadian tersebut kepada Ikrimah, salah seorang dari ahli keluarganya. Kepada Ikrimah, DMS mengaku telah hamil tiga bulan, dan mengaku telah melakukan hubungan seks di rumah orang tuanya.

Mendengar pengakuan DMS, Ikrimah telah bertemu dengan Ariadi untuk memintanya supaya bertanggungjawab. Ariadi mengakui perbuatannya dan berjanji akan bertanggungjawab untuk menikahi DMS.
Namun, tidak lama kemudian, Ikrimah dan DMS telah mendapat tahu Ariadi menjalin hubungan asmara dengan ibu kandung DMS.






Hal ini membuat DMS dan Ikrimah akhirnya melaporkan perbuatan Ariadi kepada pihak polis. “Laporan mangsa sudah direkodkan, mangsa juga sudah diperiksa, dan suspek juga sedang disiasat. Proses hukumnya sedang ditangani Polres Bengkalis,” ujar Kabid Humas Polda Riau, AKBP Guntur Aryo Tejo, seperti yang dikutip dari Merdeka (26/12/2013).sumber-http://pilihan-anda.blogspot.com