Panas (18SX) ! Pelajar Universiti Berbogel di Tempat Awam


AMARAN! Post ini telah dilabelkan "Dewasa Sahaja" kerana ia hanya sesuai untuk pembaca dewasa sahaja, sekiranya anda belum dewasa, diharap anda boleh keluar secara sukarela dari post ini dan bacalah kandungan-kandungan lain blog ini. Terima Kasih.

BELGIUM - Seorang pelajar dari salah sebuah universiti tempatan berbogel di tempat awam dan merakamkan reaksi orang awam yang lalu lalang di kawasan tersebut untuk menyiapkan salah satu projek atau tugasan di mana beliau mahu mendapatkan reaksi orang ramai apabila melihat seorang gadis berbogel di tempat awam. Video pelajar tersebut sedang merakam di tempat awam dalam keadaan bogel turut dibincangkan dalam rancangan TV tempatan.

Tindakan berani pelajar tersebut menarik perhatian orang ramai yang melalui kawasan tersebut yang turut sama merakamkan aksinya sedang merakam reaksi wajah orang ramai yang lalu lalang. Namun tindakan beraninya itu berakhir apabila dia ditahan oleh pihak polis, pelajar itu tidak mengendahkannya dan terus merakam hingga di bawa ke dalam kenderaan polis dan masih dalam keadaan bogel. - Translate dari Google Language Tool tapi still berbelit-belit, so aku ubahsuai agar kurang belitannya.





Aku cari video dan jumpa kat LiveVideo. Kalau nak tengok klik SINI, sah kan umur korang kat laman LiveVideo dulu baru boleh tengok sebab video tu tak censored, gambar ni aku yang censored.

Pelik betul, ada jugak tugasan macam ni, biarlah aku tak belajar kat universiti diorang kalau terpaksa bogel kat tempat awam macam ni. Agaknya sekarang tekanan belajar buat student-student universiti ramai yang jadi tak betul gamaknya, kalau korang ingat aku ada post pasal Mahasiswi Bogel Ke Kuliah di mana insiden berlaku kat Jawa Timur. Jangan penyakit ni berjangkit kat kepada pelajar dalam negara kita sudah.