Gambit Saifullah Arah Video Klip Lucah Adegan Ghairah?


Betul ke Gambit Saifullah arah video klip lucah adegan ghairah? Lagu Marilah dendangan Prema Yin ini bersama lakonan Shahz Jaszle kurang sedap didengar, namun aksi ghairahnya di dalam video klip arahan Gambit Saifullah memang ‘sedap’ ditonton adegan lucah lagi panas.
Prema_Yin_seksi
 Gambar Prema Yin Cun Seksi

Prema Yin hanya mengenakan set pakaian tidur yang sering kita lihat di butik-butik innerware bagi menginterpretasikan wataknya dalam video klip Marilah. Baju tidur yang menghairahkan dipakai bisa boleh membuatkan imaginasi penonton merewang lebih jauh ke alam orang yang sudah berumahtangga, satu situasi yang amat jarang kita lihat dalam mana-mana video klip di Malaysia.

Adakah si pengarah sengaja nak bangkitkan kontroversi? Cuba anda lihat video klip youtube online Internet Prema Yin yang cun seksi ghairah arahan Gambit Saifullah dibawah.



Lirik Lagu MARILAH - Prema Yin

Composer: Prema Yin
Lirik: Prema Yin/Nora Ana Othman

Ku tahu tentang muslihatmu ini,
Ku tahu tentang reputasimu ini,
Senyumanmu memukau hatiku,
Jelingan mu buatku keliru,

Setiap kali engkau mendekati,
Semakin aku melangkah pergi,
Apakah erti permainan ini,
Kiniku rasa bagai disangkari

Akhirnya kau membisik hasratmu..

C/O:
Marilah kita menari,
Dibawah sinari bulan,
Marilah kita menari,
Lagu ini takkan berulang.
Marilah kita menari,
Hanya kau difikiran,
Dirimu, diriku, irama, menusuk
Hati..
Buatku lupa diri..

Walaupun aku,
Ku rasa gelisah,
Keangkuhanmu buatku terpesona,
Adakah ku mangsa seterusnya,
Sememangnya ku rasa bersalah

Kau tetap melafazkan hasratmu,

C/O:
Marilah kita menari,
Dibawah sinari bulan,
Marilah kita menari,
Lagu ini takkan berulang.
Marilah kita menari,
Hanya kau difikiran,
Dirimu, diriku, irama, menusuk
Hati..
Buatku lupa diri..

Instrumental

BRIDGE:
Ku disini, jatuh hati,
Kehadiranmu buatku kaku
Janganlah kau,
buatku piluBiarkan ku memiliki,
Ku memilikimu

C/O:
Marilah kita menari,
Dibawah sinari bulan,
Marilah kita menari,
Lagu ini takkan berulang.
Marilah kita menari,
Hanya kau difikiran,
Dirimu, diriku, irama, menusuk
Hati..
Buatku lupa diri..

Walaubagaimanapun, Gambit Saifullah mempunyai alasan tersendiri mengenai video klip ini. Sila ikuti penjelasan Gambit Saifullah dibawah ini.
I will start.
mmg byk yg I kurang puas hati bila shoot this MV, energy level performance, my tight shot, wardrobe, makeup & etc but mmg last min & everybody EVERYBODY really works hard for it & i appreciate. Tapi semua ni adalah production problem dan u all x perlu tau. Mmg kualiti boleh lebih better, tapi Dgn masa as a main factor dari masa shoot till editing & juga masalah lain, we will try better next time. Everybody tried their best & i really appreciate that.
The Storyline.
Cerita dia mudah, pasangan suami isteri yg pada mulanya kita establish seperti ada masalah keluarga-nak divorce ke, x brapa nak ckp with each other ke. tapi sebenarnya mereka hanya bermain ego diantara satu sama lain. Jual mahal etc. Itu adalah cara pasangan ini bermain cinta antara mereka, Green screen adalah bayangan mimpi perempuan itu.
This is a short story for u, i malas nak explain panjang2.
Soalan saya,
Saya nak tau, apa salahnya video yg ditunjuk kasih sayang suami isteri ni, bukannya ada adegan cium ke, raba2 ke etc…. yg korang nak jadi isu sgt. x de niat saya nak buat kontroversi. Hanya nak paparkan mainnan ego kasih sayang mereka. Tak brapa nak jadi tu productions problem, korang x perlu nak masuk campur.
Isunya sebab ade Shahz Jaszle? Gambit Saifullah direct? pasal tu? x de pon cium2, raba2…. knapa crita anu dlm botol ade pasangan Gay main dlm scene ok plak? nampak anu dlm botol ok plak? cerita isteri&…. ade adegan sekian ok plak? mereka hanya memaparkan lakonan cerita. Sama juga saya, bukannya ade kissing ke, raba ke….
Please explain. (Gambit Saifullah)
Begitulah penjelasan Gambit Saifullah si pengarah video klip lagu Marilah. Apa pendapat anda semua? Wajar atau tidak? Bagi penulis, amatlah tidak wajar tetapi nak buat macam mana kan? Dunia hiburan dan seni memang macam ini, aksi-aksi panas kontroversi memang best untuk dikritik dan dikutuk. Kredit: Ohbulan, terima kasih.

Gambar_Gambit_Saifullah_Isu_Video_Lucah
 Gambar Gambit Saifullah

Kenyataan Balas: Gambit Saifullah Perjelas Arah Klip Video Unsur Lucah 

Pengarah klip video Marilah, nyanyian Prema Yin iaitu Gambit Saifullah menganggap video klip tersebut tidak berunsur lucah dan keterlaluan seperti mana yang dipersoalkan oleh sesetengah pihak.


Malah menurutnya, klip video yang menggandingkan penyanyi itu dengan pelakon Shahz Jazle tidak seharusnya dijadikan kontroversi kerana hanya memaparkan adegan yang dianggap 'biasa'.

"Saya tidak rasa ia menjadi kontroversi kerana saya hanya menampilkan adegan pasangan suami isteri yang sudah kehilangan cinta dan mempunyai ego masing-masing.
Gambar_Shahz_Jazle_Prima_Yin_Lucah
 Gambar Shahz Jazle melakonkan watak dengan memeluk pasangannya seolah-olah mahu melakukan adegen seks dalam klip video lagu 'Marilah'.

"Saya rasa ia tidaklah terlalu teruk, mungkin ia menjadi kontroversi disebabkan saya dan Shahz Jaszle terlibat dalam klip video ini," ujarnya.
Gambit diminta memberi penjelasan berikutan klip video Marilah yang merupakan single terbaru Prema Yin dikatakan memaparkan aksi bertentangan dengan budaya masyarakat di negara ini.

Dalam klip terbabit, Shahz Jazle dan Prema Yin dilihat melakukan aksi hampir-hampir bercium, berpeluk serta melakukan adegan seperti sedang berada dalam keadaan berahi.

Mereka juga dikatakan cuba membuat publisiti murahan bagi meraih perhatian masyarakat khususnya peminat industri hiburan tanah air.

Kata Gambit, klip video tersebut dihasilkan mengikut perbincangan daripada pihak produksi dan klien yang mahukan ia mengikut standard klip video artis luar negara.

Menurutnya, niat utama penghasilan klip video itu adalah untuk pasaran Amerika Syarikat.

"Memanglah kalau boleh saya ingin ia turut diterima oleh peminat hiburan tanah air. Tapi kalau ia tidak diluluskan, saya tidak ada bantahan kerana hasrat utama menghantarkannya ke Amerika Syarikat," katanya.

Dalam pada itu, Gambit turut mempersoalkan mengapa sesetengah pihak mengatakan karyanya itu keterlaluan dan lucah sedangkan banyak filem tempatan yang menampilkan aksi lebih daripada itu.
Gambar_Shahz_Jazle_Prima_Yin_Lucah2
Gambar Antara babak Ghairah dalam klip video 'Marilah' nyanyian Prema Yin

"Kenapa orang ingin mempertikaikan klip video ini sedangkan filem ...Dalam Botol yang jelas memaparkan hubungan songsang dan terdapat aksi lebih teruk tetapi ia diluluskan.

"Apa salah saya, bagi saya video klip tersebut tiada adegan cium ataupun meraba," ujarnya.

Bagaimanapun, dia menerima teguran yang dibuat secara positif dan akan cuba yang terbaik untuk masa akan datang.

"Saya tidak kisah apa orang nak cakap tentang klip video tersebut, saya terima teguran mereka dan akan lebih berhati-hati lagi selepas ini," katanya.

Sementara itu, Prema Yin yang dihubungi kini berada di Amerika Syarikat manakala Shahz Jaszle pula tidak menjawab panggilan untuk mengulas tentang klip video tersebut.