Terkini : Syasya " Macam Cantik Macam Comel " kini berjaya setelah puas di cemuh di laman sosial !


Selepas video ‘Macam Cantik Macam Comel’ menjadi bahan bualan netizen dan popular di laman sosial, Syasya bakal mempunyai muzik video sendiri tidak lama lagi. Bukan seorang diri, Syasya sebenarnya berduet dengan pelakon, Erry Putra.

Walaupun sebelum ini kemunculan Syasya dengan video tersebut menjadi kutukan dan cemuhan di laman sosial konon-konon nya apa yang di buat Syasya seseolah mejatuhkan maruah seorang anak gadis yang memuji kecantikan nya , di tunjukan di dalam video tersebut.
Menerusi video ini, Erry Putra mendedahkan pada awalnya dia mencipta lirik lagu ini selepas melihat video viral Syasya.
“Sebenarnya saya cipta lagu ni, kali pertama saya tengok video dia. Tapi saya tak terfikir pula saya akan buat lirik begitu. Bila saya dengarkan balik, macam kena je lagu tu dengan ayat yang dia cakap macam comel macam cantik.” – Erry Putra
Apa-apa yang selamat berjaya untuk Syasya dan Erry Putra, jika di dengar memang best lagu tersebut amat sesuai sekali untuk Syasya yang memang cantik dan memang comel, tentu peminat-peminat Erry dan Syasya dah tak sabar nak tunggu Video original mereka.