Sepahtu hampir tersingkir dari Maharaja Lawak Mega 2013

Sepahtu hampir tersingkir dari Maharaja Lawak Mega 2013 - Rancangan Maharaja Lawak Mega 2013 bagi minggu ke-6 baru sahaja berakhir tadi di saluran Astro Warna 132. Beberapa kumpulan membuat persembahan yang amat menarik seperti Jambu, Bocey, Shiro dan Comel.

Apa yang mengejutkan peminat tanahair ialah lawak kumpulan Sepahtu yang semakin merundum seperti kehabisan idea. Mungkin mereka dah selesa dengan kedudukan sebagai pendahulu dari minggu ke minggu.


Namun apa yang mengejutkan minggu ini ialah kumpulan tersebut hampir tersingkir sebelum diselamatkan kumpulan Boboi. Pada hemat admin, penyingkiran kumpulan adalah bergantung kepada peratusan undi yang diperolehi.

Ini bermakna jumlah peratus undian yang diperolehi kumpulan Sepahtu dalam minggu 6 jatuh mendadak sehingga berada pada kedudukan tiga kumpulan tercorot. Adakah peminat fanatik mereka sudah berubah hati?

Nampaknya, kumpulan Sepahtu perlu bangun dari tidur dan berusaha mencari idea-idea yang paling sesuai dengan kombinasi mereka serta nilai kekreatifan turut perlu diambil kira.